Suita NexusERP
Articole utile
Noutati
Nexus Pontaj WebApp 28 Ianuarie 2021, 15.15

Nexus Pontaj WebApp
Nexus Pontaj WebApp este un instrument online destinat în principal realizării
Declaratia A4200 20 Septembrie 2018, 14.12

Declaratia A4200 pentru validarea fisierelor create de aparatele de marcat electronice
Declaratia A4200 este o aplicatie
Declaratia 112 - Ianuarie 2018 / Bani v116-Beta 3 22 Februarie 2018, 05.25

Sistemul de gestiune personal salarizare BANI a fost adaptat in conformitate cu prevederile legislative in vigoare
Gestiune | Contabilitate | Micro-ERP
Gestiune Personal Salarizare
Magazin Virtual & Site Web
Mentenanta&Suport
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
Cauta in site
Statistici
Număr afişări conţinut : 1436556
Avem 202 vizitatori online
ResurseERP 10 (v2020)
1. ResurseERP v.10 (2020) - Modificari principale

Achizitia sistemului Embarcadero precum si a subscriptiei anuale, ne-a permis in anul 2019 sa incepem modernizarea tehnologiei folosite de catre sistemul Resurse ERP.
Am luat aceasta decizie atat din motive de siguranta, pentru a mentine sistemul ResurseERP la zi cu modificarile Windows 10, care a inceput, incet dar sigur, sa elimine suportul si compatibilitatea pentru o parte din componentele utilizate in comun de sistemul ResurseERP, Windows si sistemul de baze de date.
O data cu actualizarea sistemului la cele mai noi standarde, el ofera printre multe alte oportunitati si dezvoltarea nativa de aplicatii pentru Windows 10, Android si IOS.
Am luat aceasta decizie atat din motive de siguranta, pentru a mentine sistemul ResurseERP la zi cu modificarile Windows 10, care a inceput, incet dar sigur, sa elimine suportul si compatibilitatea pentru o parte din componentele utilizate in comun de sistemul ResurseERP, Windows si sistemul de baze de date.
O data cu actualizarea sistemului la cele mai noi standarde, el ofera printre multe alte oportunitati si dezvoltarea nativa de aplicatii pentru Windows 10, Android si IOS.
Aplicatii pe 64-Biți si alte Tehnologii Noi
Trecerea sistemului ResurseERP pe tehnologia de 64-Bit este un pas pe atat de important cat si de necesar din urmatoarele aspecte: - Primul si cel mai important avantaj este modernizarea sistemului si asigurarea stabilitatii sale pe masura ce componentele pe 32-Bit sunt inlocuite sau retrase din utilizare.
- O data cu adaptarea la tehnologia de 64-Bit sistemul va utiliza mai efiecient resursele Serverului si ale calculatoarelor, oferind viteze mai mari de operare si mai ales de procesare.
- In luna august Google anunta ca incepand cu 2021 nu va mai permite aplicatii cu doar 32-Bit in Google Store.
Securitate si Protocoale
Pentru a asigura integritatea si viteza sistemului ERP am inlocuit o serie de componente esentiale operatiunilor de securitate si transfer date.
De asemenea, am dezvoltat un serviciu Windows ce asigura legatura intre offline si online, controleaza trimiterea de emailuri si notificari setate in prealabil si face actualizarea altor date ce necesita actualizare permanenta.
Am implementat protocolul SSL pentru transmiterea criptata de date online si pentru componentele web-based pe care le dezvoltam.
Lucram la inlocuirea tuturor protocoalelelor FTP interne cu o legatura directa la baza de date, lucru care duce la crestera vitezei de adaugare a documentelor cu 300%-500%.
De asemenea, am dezvoltat un serviciu Windows ce asigura legatura intre offline si online, controleaza trimiterea de emailuri si notificari setate in prealabil si face actualizarea altor date ce necesita actualizare permanenta.
Am implementat protocolul SSL pentru transmiterea criptata de date online si pentru componentele web-based pe care le dezvoltam.
Lucram la inlocuirea tuturor protocoalelelor FTP interne cu o legatura directa la baza de date, lucru care duce la crestera vitezei de adaugare a documentelor cu 300%-500%.
2.ResurseERP v.10 (2020) - Functionalitati noi
Elastic Search. Cautare inteligenta de tip Google
Sistemul ResurseERP 10 introduce in majoritatea ferestrelor principale un nou camp de cautare similar cu cel folosit de catre Google, numit "cautare elastica". Cautarea se face in timp real, pe masura ce utilizatroul tasteaza litere, fara a necesita lansarea unei comenzi la final. Sistemul de cautare stie sa separe multiple cuvinte si sa le caute ca si fraza exacta sau ca si cuvinte separate, lucru care duce la o cautare nativa asa cum este folsita si de motorul Google.
Cautarea se face in mai multe coloane, astfel, daca avem in cautare "masina volvo" ne va afisa toate articolele ce contin "masina" in denumire si "volvo" in coloana producator / grupa / clasificare arborescenta.
Filtrare inteligenta de tip Check Box
Sistemul ResurseERP 2020 introduce un nou sistem de filtrare ce permite alegerea de multiple valori la simpla apasare a oricarui cap de coloana din lista. In listele de acte putem bifa unul sau mai multi parteneri, in stocuri doar una sau mai multe gestiuni si tot asa, lucru care duce la cresterea vitezei si calitatii operarii sistemului.
Acest tip de filtrare functioneaza nativ impreuna cu noul sistem de cautare, pentru a ajunge rapid si usor la informatia dorita chiar si in listele lungi.
Sistem de atasare documente
Avand la dispozitie noile tehnologii oferite de catre producatorul nostru de software, am dezvoltat un sistem complex de documente centralizat ce permite vizualizarea, atasarea, modificarea, stergerea documentelor din sistem.
Documentele electronice se pot atasa nativ in toate ferestrele ce necesita acest lucru si se pot personaliza la cerere pentru a ajunge in sistemul centralizat intr-o forma usor de regasit.
Toate documentele atasate salveaza istoricul modificarilor si userul care le-a facut, primesc un numar unic de inregistrare si pot fi gasite usor prin noul sistem de search intuitiv.
Documentele electronice se pot atasa nativ in toate ferestrele ce necesita acest lucru si se pot personaliza la cerere pentru a ajunge in sistemul centralizat intr-o forma usor de regasit.
Toate documentele atasate salveaza istoricul modificarilor si userul care le-a facut, primesc un numar unic de inregistrare si pot fi gasite usor prin noul sistem de search intuitiv.
3. ResurseERP v.10 (2020) - Interfata si Design (UI/UX Design)

O noua interfata a sistemului ResurseERP 10 din 2020 este adaugata. Aceasta varianta ne permite un mod mai complex de afisare (multi-tab), precum si adaugarea meniurilor retractabile din stanga si dreapta.
Lucrul simultan cu mai multe ferestre schimba complet modul de operare si exploatare al sistemului ResurseERP 2020. Acum permite lansarea simultana a mai multor ferestre ce se deschid ca si tab-uri si se poate comuta intre ele pe parcursul utilizarii.
Meniul din stanga va contine clasificarea arborescenta a sistemului, iar cel din dreapta va contine setarile si rapoartele personalizate ale utilizatorului, precum si documente sau alte informatii adiacente listei.
Lucrul simultan cu mai multe ferestre schimba complet modul de operare si exploatare al sistemului ResurseERP 2020. Acum permite lansarea simultana a mai multor ferestre ce se deschid ca si tab-uri si se poate comuta intre ele pe parcursul utilizarii.
Meniul din stanga va contine clasificarea arborescenta a sistemului, iar cel din dreapta va contine setarile si rapoartele personalizate ale utilizatorului, precum si documente sau alte informatii adiacente listei.
O noua interfata pentru adaugarea actelor
Sistemul Embarcadero Rio 10.3 ne-a permis dezvoltarea unui nou tip de afisare ce permite pagini lungi navigabile prin scroll. Aceasta noua componenta ne ajuta la crearea de noi ferestre de lucru ce se pot derula in functie de volumul de informatii in afara listelor. Pentru ca 70%-80% din volumul de lucru al unui sistem ERP este generat de adaugarea actelor, am construit o noua interfata pentru a usura si fluidiza acest proces.
Noua componenta de search (vezi mai sus) va aduce articolele ce se incadreaza in cautarea dumneavoastra direct in act pentru a putea fi adaugate fara a schimba fereastra de lucru.
Editor grafic intiuitiv pentru printuri
In contextul in care firmele sunt focusate pe cresterea si mentinerea unui brand in piata, marketingul si brandingul au devenit piese esentiale in activitatea fiecarei firme indiferent de domeniu. Din acest motiv am dezovltat un editor grafic ce permite customizarea 100% a printurilor cu minimul efort de a invata un editor simplu in stil Windows Paint.
Interfata intuitiva de tip WYSIWYG (ceea ce vezi este ceea ce primesti) permite vizualizarea in timp real a informatiilor si editarea lor prin cel mai intuitiv sistem actual de Drag and Drop (elementele se pot misca cu mouse-ul pe ecran pentru a le modifica pozitia)
Setari Design Tabelar - per user
Noul meniu retractabil din dreapta contine setarile de text (culoare, dimensiune font, tip font) precum si alte functionalitati cum ar fi posibilitatea alternantei culorii randurilor si setarea acestei culori. Toate setarile ce tin de design se definesc la nivel de fereastra, astfel putem avea teme tabelare diferite pentru diverse ferestre in functie de tipul, dimensiunea si volumul de informatiei vizualizate.
Schimbarile sunt efectuate si salvate de catre fiecare utilizator in parte, in functie de dorintele personale si de rezolutia sau marimea monitorului.
Personalizare ecran de pornire - per user
Sistemul ResurseERP 2020 introduce posibilitatea de personalizare a ecranului de pornire pentru fiecare operator in functie de nivelul de acces si a fluxului de lucru. Un foarte bun exemplu sunt magazinele ce au si vanzare directa catre client unde se poate configura astfel:
Operatorii din grupa "casier" dupa logare vor fi directionati direct in interfata de vanzare POS cu gestiunea magazinului respectiv selectata, insa operatorul "admin magazin 3" la logare va intra in interfata clasica a sistemului ERP, de unde poate efectua operatiuni mai complexe in baza drepturilor alocate.
Personalizare liste de rapoarte pentru ferestre - per user
Noul meniu retractabil din dreapta contine un sistem de "salvare link raport" in functie de lista si operator. Acest lucru duce la usurarea si mai mare a modului de lucru, intrucat acum poti lucra cu 4 tab-uri deschise, iar fiecare are in dreapta rapoartele de care are nevoie.
Aducerea link-urilor pentru toate raportele dorite in ferestrele sistemului ResurseERP 2020 se face la nivel de utilizator (nu toti utilizatorii au acces la toate rapoartele).
Raportul se va alege din lista de rapoarte a noului sistem de rapoarte centralizate (vezi mai jos).
Aducerea link-urilor pentru toate raportele dorite in ferestrele sistemului ResurseERP 2020 se face la nivel de utilizator (nu toti utilizatorii au acces la toate rapoartele).
Raportul se va alege din lista de rapoarte a noului sistem de rapoarte centralizate (vezi mai jos).
4. ResurseERP v.10 (2020) - Notificari si Alerte
Sistem de notificare intern
Resurse ERP 2020 aduce un nou sistem de notificare intern. Fiecare operator vede in program in sectiunea "notificari" toate notificarile primite de la restul operatorilor. Aceste notificari fluidizeaza toate fluxurile existente si viitoare datorita instiintarilor in timp real, lucru care duce la deblocarea situatiilor ce raman nerezolvate sau nealocate din diverse motive.
Notificarile se pot trimite direct de catre utilizatorii sistemului ERP, sau pot fi generate automat de catre sistem la indeplinirea anumitor conditii. Exemplu (fiecare factura emisa din punctul de lucru Brasov va notifica directorul de depozit Bucuresti pentru a prelua si efectua livrarea)
CRON. Sistem automat de emailuri
Am introdus tehnologia CRON. Sistemul CRON este un sistem modern de notificare prin e-mail la data si ora dorita. Acest sistem necesita instalarea unui serviciu (vezi mai sus) pe un server Windows. El va asigura trimiterea email-urilor la data si ora prestabilita. Aceste cronuri se pot adauga manual de catre fiecare utilizator sau pot fi generate automat in urma unei actiuni (semnare document, emitere act, etc).
Exemplu: La adaugarea documentului de asigurare pe 1 an la masina, se vor adauga 3 CRON-uri de notificare inainte de a expira asigurarea cu o luna, o saptamana si respectiv o zi inainte.
Sistem electronic de semnaturi
ResurseERP 2020 aduce un nou sistem de semnaturi electronice ale actelor, cu posibilitatea generarii de actiuni automate.
Dupa semnare se va notifica automat urmatorul semnatar din fluxul de lucru, prin noul sistem de notificari sau prin e-mail (vezi mai sus).
Exemplu: Validarea actului si posibilitatea trimiterii catre email sau print se va face doar dupa semnarea electronica de catre seful departamentului respectiv.
Dupa semnare se va notifica automat urmatorul semnatar din fluxul de lucru, prin noul sistem de notificari sau prin e-mail (vezi mai sus).
Exemplu: Validarea actului si posibilitatea trimiterii catre email sau print se va face doar dupa semnarea electronica de catre seful departamentului respectiv.
5. ResurseERP v.10 (2020) - Rapoarte
Sistem Nou pentru Rapoarte Client
Modulul de rapoarte client a fost complet refacut pe sistemul ResurseERP 2020 pentru a elimina toate problemele de sincronizare, fisierele DBF si diferentele intre printuri accesate de catre diversi utilizatori ai sistemului, dar mai ales pentru a aduce cat mai aproape de utilizator toate rapoartele de care are nevoie. Aceasta imbunatatire permite o serie de noi functionalitati, precum si legatura catre orice raport direct din ferestrele de operare ale sistemului (vezi mai sus).
Acest nou sistem permite vizibilitatea si managementul mult mai clar al rapoartelor si implicit ale accesului la informatiile confidentiale din sistem, cum ar fi preturile de achiitie, adaosuri, politici comerciale si exceptii, etc.
Sistem de rapoarte centralizat
Toate rapoartele sunt acum centralizate, lucru care va permite preluarea rapoartelor deja existente in noul sistem, precum si lansarea oricarui raport de pe orice statie de lucru in limita drepturilor definite de catre administratorul de sistem. Noul sistem se bazeaza pe tehnologia de baze de date SQL Lite si inlocuieste extensiile vechi cu un sistem robust, modern si rapid.
Pentru a asigura continuitatea si o buna trecere la noul sistem de rapoarte am dezvoltat o componenta de preluare a rapoartelor existente ce se va rula o singura data la inceput.
Cub OLAP. Analiza tabelara cu pivot
Cuburile de analiza OLAP sau analiza cu pivot, cum o numeste Microsoft Excel, sunt de departe cel mai avansat si cel mai usor de utilizat sistem de raportare folosit la nivel international.
Sistemul permite miscarea dinamica si in timp real a coloanelor prin functia (Drag and Drop) pentru a vizualiza informatiile in diverse forme in functie de diverse criterii (agenti, grupe de produse, producatori, vanzari, parteneri, etc)
Din afisarea interactiva tabelara se poate trece in reprezentarea grafica a rapoartelor printr-o noua componenta de alegere a tipului de grafic in functie de obiectivele pe care le urmaresti.
Sistemul permite miscarea dinamica si in timp real a coloanelor prin functia (Drag and Drop) pentru a vizualiza informatiile in diverse forme in functie de diverse criterii (agenti, grupe de produse, producatori, vanzari, parteneri, etc)
Din afisarea interactiva tabelara se poate trece in reprezentarea grafica a rapoartelor printr-o noua componenta de alegere a tipului de grafic in functie de obiectivele pe care le urmaresti.
6. ResurseERP v.10 (2020) - Tarife
Achizitie sistem ResurseERP 10 v.2020
Achizitia sistemului ResurseERP 10 v.2020 include in pachetul initial 1 server + 8 statii client, update 2020, un pachet de 40 ore pentru analiza si implementarea la sediul clientului, precum si un pachet de 60 ore pentru personalizarea sistemului si definirea personalizata a fluxurilor de lucru si automatizarea acestora. 8.000 euro + TVA / ResurseERP Server
600 euro + TVA / ResurseERP Client
2.000 euro + TVA / Baza Suplimentara
Trecerea de la ResurseERP la noul ResurseERP 10 v.2020
Incepand cu anul 2020 update-ul anual include toate modificarile functionale si contabile ale sistemului ResurseERP 10. Modernizarea sistemului a dus la o stransa legatura intre functionalitatile sistemului si modificarile legislative, ce asigura atat integritatea datelor, cat si buna utilizare si exploatare a oricarui sistem ERP modern.600 euro + TVA / Update ResurseERP Server
100 euro + TVA / Update ResurseERP Client
500 euro + TVA / Update Baza Suplimentara
Trecerea de la ImmERP la noul ResurseERP 10 v.2020
Trecerea de la vechiul sistem ImmERP la noul sistem ResurseERP 10 v.2020 se face printr-un mecanism special de preluare ce asigura integritatea bazei de date si a informatiilor din programul dumneavoastra in proportie de 100%.
Acest lucru ne permite sa facem modernizarea intr-un timp mai scurt si cel mai important, fara a afecta activitatea firmei dumneavoastra.
2600 euro + TVA / Upgrade ImmERP > ResurseERP
100 euro + TVA / Update ResurseERP Client
500 euro + TVA / Update Baza Suplimentara
Acest lucru ne permite sa facem modernizarea intr-un timp mai scurt si cel mai important, fara a afecta activitatea firmei dumneavoastra.
2600 euro + TVA / Upgrade ImmERP > ResurseERP
100 euro + TVA / Update ResurseERP Client
500 euro + TVA / Update Baza Suplimentara