• Acasa
  • Despre Noi
  • Produse
    • Gestiune | Contabilitate | Micro-ERP
      • platphormasqlPlatphormaSQL
        • caracteristici-generaleCaracteristici generale
        • avantajeAvantaje
        • moduleModule
        • cerinte-minimale-de-sistemCerinte minimale de sistem
        • preturiPreturi PlatphormaSQL
        • platphormasqlDescarca
        • manual-de-utilizareManual de utilizare
      • gestionare-relatiilor-cu-partenerii-b2bGestionare Relatiilor cu Partenerii (B2B)
      • magazin-on-lineMagazin On-line
      • managementul-aprovizionarii-si-desfaceriiManagementul aprovizionarii si desfacerii
      • modul-magazin-point-of-sales-posModul Magazin - Point Of Sales (POS)
    • Gestiune si contabilitate Versiune Standard
      • platphorma-versiune-smallPlatphorma 10.x - Versiune Small
        • module-componenteModule componente
          • culegere-dateCulegere date
          • nomenclatorNomenclator articole
          • gestiuniGestiuni
          • imobilizariImobilizari
          • casaCasa
          • bancaBanca
          • cecuri-emiseCecuri emise
          • cecuri-primiteCecuri primite
          • parteneriParteneri
          • tertiTerti
          • deconturiDeconturi
          • jurnal-furnizoriJurnal furnizori
          • balantaBalanta
          • contareContare
          • jurnale-tvaJurnale TVA
          • managerManager
          • generator-calculeGenerator calcule
          • crmCRM
          • asistenta-on-lineAsistenta on-line
          • analiza-afaceriiAnaliza afacerii
        • caracterisitici-generaleCaracterisitici generale
        • avantajeAvantaje
        • ce-e-nou-in-platphorma-smallCe e nou in Platphorma Small (v10)
        • preturiPreturi
        • cerinte-minimale-de-sistemCerinte minimale de sistem
        • platphorma-versiune-smallDescarca
      • platphorma-versiune-expertPlatphorma 10.x - Versiune Expert
        • caracteristici-generaleCaracteristici generale
        • ce-e-nou-in-versiunea-10Ce e nou in Platphorma Expert (v10)
        • avantajeAvantaje
        • module-componenteModule componente
          • nomenclator-articoleNomenclator articole
          • gestiuni-multipleGestiuni multiple
          • transferuri-intre-gestiuniTransferuri intre gestiuni
          • imobilizariImobilizari
          • obiecte-de-inventarObiecte de inventar
          • casa-in-lei-si-valutaCasa in lei si valuta
          • banca-in-lei-si-valutaBanca in lei si valuta
          • cecuri-primiteCecuri primite
          • cecuri-emiseCecuri emise
          • compensariCompensari
          • parteneri-clienti-furnizoriParteneri (clienti / furnizori)
          • tertiTerti
          • deconturiDeconturi
          • jurnal-furnizoriJurnal furnizori
          • stoc-previzionalStoc previzional
          • balantaBalanta
          • contareContare
          • jurnale-tvaJurnale TVA
          • managerManager
          • centre-de-costCentre de cost
          • analiza-vanzariAnaliza vanzari
          • contracte-comercialeContracte comerciale
          • bugeteBugete
          • parc-autoParc auto
          • generator-calculeGenerator calcule
          • asistenta-on-lineAsistenta On-line
          • platphorma-crmPlatphorma CRM
          • analiza-afaceriiAnaliza afacerii
          • sincronizare-dateSincronizare date
          • leasingLeasing
          • culegere-dateCulegere date
        • preturiPreturi
        • descarcaDescarca
        • cerinte-minimale-de-sistemCerinte minimale de sistem
      • platphorma-posPlatphorma 10.x POS
        • caracteristici-generaleCaracteristici generale
        • avantajeAvantaje
        • cerinte-minimale-de-sistemCerinte minimale de sistem
        • preturiPreturi
        • descarcaDescarca
      • platphorma-ba-business-analyzePlatphorma B.A. Analiza afacerii
        • conceptConcept
        • avantajeAvantaje
        • rapoarteRapoarte
        • preturiPreturi
        • viziteaza-micrositeViziteaza microsite
      • platphorma-crmPlatphorma CRM
        • conceptConcept
        • module-componenteModule componente
          • informatii-despre-parteneriInformatii despre parteneri
          • gestiune-documentelorGestiune documentelor
          • asistenta-on-lineAsistenta on-line
          • actiuni-de-marketingActiuni de marketing
          • baze-de-cunostinteBaze de cunostinte
        • preturiPreturi
        • viziteaza-micrositeViziteaza microsite
    • Gestiune Personal Salarizare
      • bani-personal-salarizareBani - Personal Salarizare
        • caracterisitici-generaleCaracterisitici generale
        • ce-e-nou-in-bani-2010-Ce e nou in Bani
        • avantajeAvantaje
        • module-componenteModule componente
          • definire-personalDefinire personal
          • avansuri-acordateAvansuri acordate
          • concedii-medicaleConcedii medicale
          • prime-si-retineriPrime si retineri
          • calcul-salariiCalcul salarii
          • tichete-de-masaTichete de masa
          • carCAR
          • garantiiGarantii
          • concedii-suspendariConcedii / suspendari
        • preturiPreturi
        • cerinte-minimale-de-sistemCerinte minimale de sistem
        • descarcaDescarca
        • contabilitatea-salariilorDocumentatie Bani
          • instructiuni-de-instalareInstructiuni de instalare
          • intrebari-frecventeIntrebari frecvente
          • preluare-date-din-bani-2010Preluare date din Bani 2010
          • generarea-fiserului-pdf-si-atasarea-fiserului-xmlGenerarea D112
          • actualizarea-programului-baniActualizarea programului Bani
          • registrul-general-de-evidenta-a-salariatilor-regesReGES
        • contabilitatea-salariilorContabilitatea salariilor
          • suport-teoreticSuport teoretic
          • suport-practicSuport practic
        • documentatie-baniDocumentatie Bani
    • Securitatea si protectia datelor
      • kaspersky-antivirusKaspersky
        • prezentare-generalaPrezentare generala
        • avantajeAvantaje
        • cerinte-minimale-de-sistemCerinte minimale de sistem
        • gama-de-produseGama de produse
          • kaspersky-anti-virus-2011Kaspersky Anti-Virus 2011
          • kasperky-internet-security-2011Kasperky Internet Security 2011
          • kaspersky-pure-2011Kaspersky PURE 2011
        • preturiPreturi
        • descarcaDescarca
          • Kaspersky Antivirus
          • Kaspersky Internet Security
          • Kaspersky Pure
      • f-secureF-Secure
        • prezentare-generalaPrezentare generala
        • acasa-si-birouAcasa si birou
          • internet-securityInternet Security
          • anti-virusAnti-virus
          • mobile-securityMobile Security
        • anti-virus-for-macAnti-Virus for MAC
        • solutii-businessSolutii Business
          • desktopDesktop
            • client-securityClient Security
            • client-security-premiumClient Security Premium
            • anti-virus-for-workstationsAnti-virus for Workstations
            • linux-securityLinux Security
          • serverServer
            • server-securityServer Security
            • server-security-premiumServer Security Premium
            • linux-securityLinux Security
  • Servicii
  • Descarca
    • Download produse program
    • Up-date & Service Pack
    • Utilitare
    • Documentatie
  • Parteneri
  • Portofoliu
  • Noutati
  • Articole
  • Help Desk
  • Contact
Suita NexusERP
  • Suita NexusERP
Solutii ERP
  • resurse-erp-pentru-microintreprinderiResurseERP 10 (v2020)
Gestiune | Contabilitate | Micro-ERP
  • platphormasqlPlatphormaSQL
  • gestionare-relatiilor-cu-partenerii-b2bGestionare Relatiilor cu Partenerii (B2B)
  • magazin-on-lineMagazin On-line
  • managementul-aprovizionarii-si-desfaceriiManagementul aprovizionarii si desfacerii
  • modul-magazin-point-of-sales-posModul Magazin - Point Of Sales (POS)
Gestiune Personal Salarizare
  • bani-personal-salarizareBani - Personal Salarizare
Magazin Virtual & Site Web
  • magazin-virtualMagazin Virtual
  • site-web-cmsSite web, CMS
Securitatea si protectia datelor
  • kaspersky-antivirusKaspersky
  • f-secureF-SECURE
Mentenanta&Suport
  • Asistenta tehnica
  • Pachetul SAVE & SAFE
  • Mentenanta IT Hardware
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
Arhiva
  • platphorma-versiune-expertPlatphorma 10.x - Versiune Expert
  • platphorma-versiune-smallPlatphorma 10.x - Versiune Small
  • platphorma-posPlatphorma 10.x POS
  • platphorma-ba-business-analyzePlatphorma B.A. Analiza afacerii - Clasic
  • platphorma-crmPlatphorma CRM
  • Gestiune si contabilitate Versiune Standard
Cauta in site
Statistici
Număr afişări conţinut : 1184440
Avem 64 vizitatori online

Noutati

D112 - NexusERP

Modificare D112 conform cf. Ordin comun nr.203/ 207/ 188 din 02.2021 al MFP/ MMJS/ MS

S-a modificat modulul declaratiei 112 pentru raportarile incepand cu luna ianuarie 2021 conform specificarilor ANAF.

 

Versiunea 21.4 contine modificarile cf ordinului comun 203/207/188 privind declaratia 112. Pentru detalii accesati https://www.nexuserp.ro/suport/noutati

 

Pentru actualizare, accesati Ajutor -> Verificare actualizari

 

d112_20220222

 

 

Oferă toate instrumentele necesare pentru calculul şi gestionarea eficientă a salariilor:

  • Generează automat declaratiile, raportarile periodice aferente salariilor si contabilizarea integrata, conform reglementărilor legislative
  • Portal web pentru salariati, pontaje, concedii, raportare si management activitati salariati, cerereri si aprobari concedii de odihna, deplasari si invoiri
  • Calcul configurabil, cu formule gata definite, pentru toate componente salariale.

 

Afla mai multe...

 

 

 

Nexus Pontaj WebApp


Nexus Pontaj WebApp 

Nexus Pontaj WebApp este un instrument online destinat în principal realizării pontajului salariaţilor. Este o aplicaţie cloud responsivă, rapidă şi sigură. Oferă funcţionalităţi atât pentru şefii de echipe (pontaj, aprobări, rapoarte), cât şi pentru salariaţi (cereri concediu, fluturaşi, adeverinţe, contracte de muncă, fişa postului, etc).

nexus pontaj webapps pontaj lunar personal

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Declaratia A4200

postauthoriconScris de Selaru Gheorge

Declaratia A4200 pentru validarea fisierelor create de aparatele de marcat electronice

laptop_module_speciale

Declaratia A4200 este o aplicatie pentru validarea fisierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale, continand registrul rapoartelor Z si al bonurilor fiscale pentru perioada de raportare curenta.

 

Cu toate ca aceasta declaratie nu se genereaza din sistemele PlatphormaSQL/ImmERP/ResurseERP, am facut un mic tutorial menit sa va ajute in generarea si depunerea acesteia.

 

Precizam de la inceput ca fiecare tip de casa de marcat are soft-ul propriu de interfata. Preluarea fisierelor se va face utilizand soft-ul pus la dispozitie de catre furnizorul de case de marcat.

Instructiuni complete pentru A4200 puteti gasi pe site-ul ANAF: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Declaratii_R/AplicatiiDec/InstructiuniDepunereA4200.pdf.

De asemenea, aveti nevoie de DUK Integrator, pe care il puteti descarca direct de pe site-ul ANAF: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Declaratii_R/4200.html

Pentru exemplificare (capturi de imagini), am folosit D.U.D.E. (pentru casele Datecs).

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Declaratia 112 - Ianuarie 2018 / Bani v116-Beta 3

 

Sistemul de gestiune personal salarizare BANI a fost adaptat in conformitate cu  prevederile legislative in vigoare prin lansarea versiunii BANI 2018 / v116 Beta 3

banner2018_1


In versiunea Bani 2018 / v. 116 Beta V3 (21.02.2018)   au fost modificate / introduse anumite functionalitati specifice:

  • A fost implementata / modificata structura  D112
Fata de versiunea v116/v1 din 19.02.2018 au fost modificate/adaugate urmatoarele:
  • modul de calcul al CAM ( contributie asiguratorie de munca ) / reparametrizare; (Bani 2018 - v116 Beta 3 / 21.02.2018)
  • eliminarea din D112 a drepturilor de autor; (Bani 2018 - v116 Beta 3 / 21.02.2018)
  • Definire contari; (Bani 2018 - v116 Beta 2 / 20.02.2018)
  • Adaugarea unor campuri noi; (Bani 2018 - v116 Beta 2 / 20.02.2018)
  • modificare numar de zile ptr. calcul contributii daca sunt sub salarul minim. (Bani 2018 - v116 Beta 3 / 21.02.2018)

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Modul legislativ 2018 Platphorma v10.8 - TVA SPLIT

PDF | Imprimare | Email

Modul legislativ 2018 Platphorma v10.8 - TVA SPLIT


pl10_2018_tva_splitSistemul de gestiune financiar contabil Platphorma v10.8 a fost adaptat in conformitate cu  prevederile legislative in vigoare prin lansarea Modulului legislativ 2018.

 

Principalele modificari din acest up-date sunt:

  • Introducere sistem TVA Split
    • s-a introdus "Aplica TVA Split" la nivel de partener, cu verificare on-line;
    • s-a introdus "Aplica TVA Split" la nivel de act;
    • s-au introdus conturile specifice la nivelul planului de conturi;
  • verificare parteneri in functie de CUI folosind servicul sincron pus la dispozitia dezvoltatorilor de ANAF https://webservicesp.anaf.ro:/PlatitorTvaRest/api/v3/ws/tva

 

ATENTIE! UP-DATE IMPORTANT !!!

VA RUGAM SA FACETI ACEST UPDATE DIN TIMP SI SA NE COMUNICATI DIN TIMP EVENTUALELE OBSERVATII !!!

PENTRU O COMUNICARE EFICIENTA VA RUGAM SA FOLOSITI SERICIUL HELP DESK (click aici  pentru accesare)

 

CiteÅŸte mai mult...

 

TVA SPLIT - PlatphormaSQL

PDF | Imprimare | Email

TVA SPLIT - PlatphormaSQL (2018)


plsql_2018_2Sistemul de gestiune financiar contabil PlatphormaSQL a fost adaptat in conformitate cu  prevederile legislative in vigoare prin lansarea Modulului legislativ 2018.

 

Principalele modificari din acest up-date sunt:

  • Introducere sistem TVA Split
    • s-a introdus "Aplica TVA Split" la nivel de partener, cu verificare on-line;
    • s-a introdus "Aplica TVA Split" la nivel de act;
    • s-a introdus informatia "Platit TVA" la nivel de act;
    • s-au introdus conturile specifice la nivelul planului de conturi;
    • fiecarui cont de banca i se poate atasa un cont de TVA Split (pentru optimizari diverse);
  • verificare parteneri in functie de CUI folosind servicul sincron pus la dispozitia dezvoltatorilor de ANAF https://webservicesp.anaf.ro:/PlatitorTvaRest/api/v3/ws/tva

 

ATENTIE! UP-DATE IMPORTANT !!!

VA RUGAM SA FACETI ACEST UPDATE DIN TIMP SI SA NE COMUNICATI DIN TIMP EVENTUALELE OBSERVATII !!!

PENTRU O COMUNICARE EFICIENTA VA RUGAM SA FOLOSITI SERICIUL HELP DESK (click aici  pentru accesare)

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Actualizare - BANI 2018 - D112


banner2018_1

Sistemul de gestiune personal salarizare BANI a fost adaptat in conformitate cu  prevederile legislative in vigoare prin lansarea versiunii BANI 2018.

 

In versiunea Bani 2018 / v. 116  au fost modificate / introduse anumite functionalitati specifice:

  • S-a schimbat modul de calcul al contributiilor si a deducerilor;
  • S-a schimbat salarul minim;
  • S-a implementat un mecanism de calcul a valorii brute, pentru a pastra acelasi net ca in decembrie 2017.

 

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Utilitarul eSave


eSave

schema_esave_mic

 

Acest utilitar a fost proiectat special pentru a preveni pierderea unor date importante cu caracter financiar contabil si de personal salarizare.

 

Puteti evita un astfel de incident major de tip "pierderi de date" utilizand aplicatia eSave!

 

Se poate utiliza pentru back-upul (programat sau la cerere) a datelor din sistemele PlatphormaSQL | Bani | ImmERP | ResurseERP.

 

De asemenea, se poate utiliza la salvarea programata / la cerere a oricarei aplicatii si a oricarui tip de fisier considerat a fi esential pentru Dvs (declaratii, documente, poze, diverse foldere si aplicatii, etc)


Puteti citi mai multe despre Importanta operatiunii de salvare date accesand link-ul:

http://www.softsystems.ro/importanta-operatiunii-de-salvare-a-datelor

 

Cu ajutorul acestui utilitar puteti:

  • Sa faceti un back-up la toate firmele (bazele de date) definite in PlatphormaSQL, Bani, ImmERP, ResurseERP;
  • Sa programati o salvare automata  pentru toate bazele de date definite in PlatphormaSQL, Bani, ImmERP, ResurseERP;
  • Sa transmiteti automat pe un cont cloud (protocol FTP) aceste salvari *;
  • Sa transmiteti pe email arhivele de date (acolo unde marimea acestora permite);
  • Sa restaurati datele astfel salvare;
  • Aveti la dispozitie un panou de administrare a acestor salvari;
  • Incepand cu versiunea 6.0 a fost introdusa si functia S.O.S. ce va permite sa transmiteti rapid producatorului sau distribuitorului o baza de date spre analiza, impreuna cu observatiile Dvs.
  • Versiunea 7.0 aduce o modificare majora a sistemului eSave, prin lansarea Modulului / conceptului  de back-up total, ce poate realiza salvarea programata a oricarei aplicatii si a oricarui tip de fisier considerat a fi esential pentru Dvs (declaratii, documente, poze, etc)
    De asemenea, utilizand aceasta facilitate, eSave va putea fi folosit si pentru salvarea datelor din aplicatia Platphorma v.10.x, precum si a aplicatiilor mai vechi de personal – salariare.

Facilitati:

  • Veti primi pe email o notificare cu privire la rezultatului procesului de back-up;
  • Veti sti in permanenta daca datele Dvs sunt in siguranta si unde sunt stocate;
  • Puteti programa eSave sa inchida calculatorul atunci cand si-a terminat treaba!

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Actualizare - BANI 2017


banner2017_1

Sistemul de gestiune personal salarizare BANI a fost adaptat in conformitate cu  prevederile legislative in vigoare prin lansarea versiunii BANI 2017.

 

Pentru instalarea noului sistem / up-datarea la Bani 2017 trebuie sa parcurgeti urmatoarele etape:

 

Operatiuni pregatitoare:


1. Actualizati mai intai sistemul la versiunea v.108 (Panou administrator - Actualizare program)

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Modul legislativ 2017


tva_19

Sistemul de gestiune financiar contabil Platphorma a fost adaptat in conformitate cu  prevederile legislative in vigoare prin lansarea Modulului legislativ 2017

 

Continutul Modulului legislativ 2017:

  • modificarea cotei de TVA la 19% 
  • modificarea structurii (conform noii structuri ANAF) si actualizarea lunara a fisierului RTVAI (Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare) cu situatia  la zi a societatilor comerciale;
  • verificarea lunara a partenerilor pe portalul ANAF din interiorul D394;
  • modificarea declaratiilor conform normelor  pentru tot anul 2017 (pe masura publicarii noilor formate si a instructiunilor).

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Plata in rate a programelor Platphorma

 


 

SOFT SYSTEMS  ofera clientilor sai persoane juridice si persoane fizice autorizate, in parteneriat cu GRENKE, o modalitate de finantare simpla, rapida si eficienta care are la baza un contract atractiv de inchiriere / vanzare cu plata in rate pe termen lung.

In cadrul acestui parteneriat putem finanta atat achizitiile de produse software PlatphormaSQL | Bani - Personal Salarizare | ImmERP, cat si achizitiile de echipamente IT.

De acest parteneriat pot beneficia atat persoanele juridice, cat si persoanele fizice autorizate (contabili autorizati, experti contabili, etc)

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Bacsis - Platphorma 10.x / POS



In conformitate cu Ordonanta de Urgenta 8/2015 (OUG 8/2015) sistemul Platphorma 10.x a fost adaptat pentru inregistrarea si evidentierea in contabilitate a bacsisului si a  impozitului pe bacsis, precum si inregistrarea acestuia pe bon fiscal separat. 

 

Astfel, se asigura trimiterea catre casa de marcat sau a imprimantei fiscale a unei linii de bacsis.

Implementarea acestei functionalitati depide de capabilitatile casei de marcat. Consultati furnizorul Dvs pentru casa de marcat pentru a afla mai multe amanunte (setarea cotelor de TVA si codul acestora)

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Modul legislativ 2015


2014_394

Sistemul de gestiune financiar contabil Platphorma a fost adaptat in conformitate cu  prevederile legislative in vigoare prin lansarea Modulului legislativ 2015

 

Continutul Modulului legislativ 2015:

  • modificarea structurii (conform noii structuri ANAF) si actualizarea lunara a fisierului RTVAI (Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare) cu situatia  la zi a societatilor comerciale;
  • modificarea structurii (conform noii structuri ANAF) si verificarea online a partenerilor pe portalul ANAF daca sunt sau nu in evidenta ca platitori de TVA;
  • verificarea lunara a partenerilor pe portalul ANAF din interiorul D394;
  • modificarea mecanismului de verificare RTVAI;
  • modificarea declaratiilor conform normelor  pentru tot anul 2015.

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Raportarea bonurilor fiscale in declaratia 394

 


Incepand din luna martie, bonurile fiscale de pana la 100 de euro, inclusiv TVA, pot fi utilizate de contribuabili pentru deducerea taxei pe valoarea adaugata, fara sa mai fie necesara si factura fiscala, aceste documente fiind asimilate facturilor simplificate. Pentru a se putea face deducerea pe baza bonurilor fiscale, bonurile trebuie sa aiba imprimat codul de TVA al beneficiarului. 

Agentia Nationala de Administrare Fiscala a precizat, in ultima zi de depunere a declaratiei 394 aferenta lunii aprilie, ca bonurile fiscale de pana la 100 de euro care au imprimat codul de inregistrare in scopuri de TVA al beneficiarului trebuie declarate in formular. Clarificarile Fiscului vin desi, la finalul lunii aprilie, Biroul Central de Asistenta a Contribuabililor arata ca, atata timp cat contribuabilul are doar bon fiscal, fara factura, acesta nu trebuie declarat in formularul 394.

CiteÅŸte mai mult...

 

Modul legislativ 2013 - TVA la incasare


Sistemul de gestiune financiar contabil Platphorma a fost adaptat in spiritul prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 15/2012 prin lansarea Modulului legislativ 2013 - TVA LA INCASARE.

Continutul Modulului legislativ 2013 - TVA la incasare:

  • mecanismele specifice mecanismului TVA la incasare;
  • actualizarea declaratiilor 100,300,390,394*;
  • alte eventuale modificari legate de regimul TVA;
  • campuri obligatorii pentru facturare.

* vor fi actualizate in functie de necesitati.

 

Vezi si: 

  1. Functionalitati adaugate in 19.02.2013;
  2. Functionalitati adaugate in 20.03.2013;
  3. Functionalitati adaugate in 19.04.2013;

De asemenea se acorda suport pentru instalare si consultanta pentru implementarea mecanismului. Cateva aspecte contabile si fiscale despre mecanism puteti citi aici: Infofisc - TVA la incasare


CiteÅŸte mai mult...

 

Modul Declaratii Fiscale 2012


Contabili autoriza?iIncepand cu ianuarie 2012 platforma tehnica de gestionare a formularului 112 va fi utilizata si pentru celelalte declaratii fiscale, pentru imbunatatirea serviciului de depunere a declaratiilor fiscale.
Pentru implementarea acestor modificari tehnice, este necesara utilizarea unui format unitar de prezentare a formularelor de declaratii, respectiv formatul PDF, cu fisier XML atasat.

 

Sistemul de gestiune financiar contabil Platphorma a fost adaptat acestor exigente prin lansarea Modulului declaratii fiscale 2012 v.1.0. Acesta cuprinde urmatoarele declaratii (format pdf cu xml atasat si semnatura electronica):

  • Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat (100);
  • Decont de taxa pe valoarea adaugata (300);
  • Declaratie rectificativa (710);
  • Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri (VIES - 390);
  • Declaratie informativa privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national (394);*
  • Bilant 2011 *
  • Meniu actualizare automata a Modului de declaratii in cazul existentei unei conexiuni la internet;
  • S-a introdus "Cod cereale" - necesar la declaratia 394 din 2012 la articolele cereale si plante tehnice.

 

CiteÅŸte mai mult...

 

Pachetul de asistenta SAVE AND SAFE


Introdus incepand cu luna noiembrie 2011, Pachetul de asistenta SAVE & SAFE se refera la un serviciu de back up-ul lunar al datelor din aplicatiile PLATPHORMA, BANI, ImmERP si ResurseERP si se adreseaza in special utilizatorilor ce nu au compartiment intern IT si care doresc sa faca copii de siguranta a datelor. Pot beneficia de acest serviciu si utilizatorii care au compartiment IT intern, dar acesta fie nu are in atributiuni back up-ul aplicatiilor de contabilitate, fie doresc o copie suplimentara a datelor.

Serviciul este oferit gratuit pentru toti utilizatorii cu contracte de mentenanta, indiferent de produsul achizitionat.

CiteÅŸte mai mult...

 

Registrul General de Evidenta a Salariatilor (ReGES - REVISAL)




Registrul General de Evidenta a Salariatilor (ReGES)

Conform solutiei tehnice adoptate de catre Inspectia Muncii, registrul electronic poate fi generat de catre angajatori si cu ajutorul aplicatiilor proprii, acesta trebuind a fi validat cu ajutorul programului REVISAL

"1) Registrul în format XML va fi transmis integral, la fiecare actualizare a cel putin uneia din informatiile entitatilor: angajator, salariat, contract. Astfel, fiecare transmitere efectuata va contine imaginea actuala, în ansamblu, a angajatorului, spre deosbire de versiunea anterioara a sistemului, când puteau fi transmise în mod diferential doar entitatile actualizate.
2) Registrul general de evidenta a salariatilor va fi validat înainte de a fi transmis catre Inspectia Muncii daca acest registru a fost realizat utilizând aplicatii proprii. Aceasta validare presupune trecerea registrului prin functionalitatea de validare a aplicatiei Revisal care va face urmatoarele operatii:

  • Validarea structurii registrului în format XML;
  • Validarea formatului ?i lungimii datelor continute de elementele registrului;
  • Validarea din punct de vedere al inderdependentelor între elementele registrului;
  • Generarea unei arhive continând registrul introdus în aplicatie pentru validare, arhiva ce va fi ulterior transmisa catre Inspectia Muncii.
  • Nevalidarea registrului utilizând metoda detaliata mai sus atrage dupa sine imposibilitatea transmiterii registrului deoarece nu vor fi acceptate decât fisiere de tip arhiva care au fost validate anterior transmiterii.

Avantajele folosirii acestei metode sunt urmatoarele:

  • Validarea structurii registrului XML pentru a elimina situatiile în care registrul nu corespunde cerin?elor de validare;
  • Comprimarea registrului pentru reducerea dimensiunilor fisierului, asigurând totodata si un timp mai mic de transmitere a acestuia."

 

CiteÅŸte mai mult...

 

ImmERP prin programul de fiantare a P.O.S.C.C.E.


 

S-a lansat axa 3 de fiantare a P.O.S.C.C.E. care are in vedere cresterea competitivitatii firmelor prin achizitii de solutii E.R.P., C.R.M., Soft pentru design si productie, implementarea sistemelor informatice de analiza economica si suport decizional si altor aplicatii pentru managementul afacerilor.

Va oferim impreuna cu partenerul nostru  Evolva Trend Consult S.R.L. o gama extinsa de solutii pentru finantarea proiectelor de modernizare, retehnologizare si imbunatatire IT&C intr-un cadru profesionist si abordabil.

CiteÅŸte mai mult...

 

Lansare Bani 2012

postdateiconMiercuri, 09 Februarie 2011 15:54 | PDF | Imprimare

banner75_baniA fost lansata aplicatia Bani 2012.

Programul BANI este un program robust, proiectat in tehnologia client-server, folosind serverul de baze de date gratuit PostgreSQL. Programul poate functiona fara probleme cu sute de milioane de inregistrari, si ofera mecanisme puternice care garanteaza integritatea datelor.
Recomandam sa fie folosit pe sisteme cu memorie de minim 512 MB, si sa aveti suficient spatiu pe disc,. mai ales daca deschideti multe firme.
Programul va fi upgradat la comanda dumneavoastra cu cea mai noua versiune existenta.
Programul poate lucra cu un numar nelimitat de firme, si nu are limitari vizavi de numarul de inregistrari ce pot fi introduse. Puteti avea un numar nelimitat de salariati, in functie de varianta pentru care optati.

 

Programul este proiectat sa genereze automat Declaratia 112 si registrul REGES

 

Vizitati sectiunea dedicata acestui produs pentru a afla mai multe amanunte.

 

Lansare Platphorma 10.7

postdateiconLuni, 24 Ianuarie 2011 11:34 | Imprimare

 


Este disponibila Platphorma 10.7, atat pentru versiunea Small, cat si pentru versiunea Expert.

Iata cateva din facilitatile adaugate (fata de versiunea Platphorma 10.6):



1. Modul facturi emise

La preluare aviz din factura va prtelua si coloanele anexe2...7 din aviz. Va prelua si coloana proctva din specificatii avize.


2. Modul Comenzi deviz service auto

La adaugare piese din modulul auto daca un articol are stoc negativ va avertiza.

Pe felia de piese si materiale, buton dreapta adauga din reteta.

Coloana "Recomandat de:" cu criteriu de cautare  - coloana R1.

In lista masini adaugare coloane dupa data expirare ITP,RCS,CASCO si revizie KM .

Calcul variabile care sa se adauge la totalul devizului.

Suma introdusa manual care se adauga la totalul devizului .

CiteÅŸte mai mult...

 
Mai multe articole..
  • Service Pack Platphorma 10.x - Declaratia 394
  • Noi formate de tiparire Bani 2010
  • Modificarea declaratie FNUASS
  • Lansare Platphorma 10.4

<< Început < Anterior 1 2 Următor > Sfârşit >>

Pagina 1 din 2

feed-image

Copyright © 2010 - 2014 Soft Systems.
Toate drepturile rezervate.