Gestiune | Contabilitate | Micro-ERP
Solutii ERP
Gestiune Personal Salarizare
Magazin Virtual & Site Web
Mentenanta&Suport
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com
Cauta in site
Statistici
Număr afişări conţinut : 911623
Avem 73 vizitatori online
Sistemul Help Desk
Sistemul Help Desk dedicat exclusiv clientilor nostri
Incepand cu luna februarie am implementat un sistem de suport ce ne va ajuta sa eficientizam solutionarea situatiilor aparute in utilizarea sistemelor informatice din portofoliul nostru.
Acest nou sistem a aparut ca urmare a dorintei noastre de a imbunatati continuu comunicarea cu Dvs. si de a reduce timpii de raspuns, astfel incat fiecare dintre Dvs. sa beneficieze de tot sprijinul nostru, atat individual cat si ca echipa, unele dintre situatiile aparute necesitand o colaborare intre mai multe persoane implicate in procesul de suport si dezvoltare.
Implementarea sistemului help-desk vine cu o serie de avantaje pentru ambele parti implicate:
- prioritizare - situatiile semnalate se rezolva in ordinea primirilor, prioritate avand clientii cu contract de mentenanta
- fluidizare - nu se initiaza apeluri telefonice, evitand situatiile in care nu se raspunde sau se afla in curs alte convorbiri telefonice
- claritate - se mentioneaza in scris solicitarea - se elimina erorile de comunicare
- arhivare - se pot accesa raspunsuri mai vechi, pentru situatii similare, avand timp de raspuns minim
- timp - timp de raspuns redus (colegii nostri nepreluand apeluri telefonice)
- urmarire - puteti urmari in timp real stadiul solicitarii (daca este in lucru, daca se asteapta raspuns de la producator etc)
Drept urmare, va rugam sa ne trimiteti solicitarile Dvs utilizand prioritar acest canal de comunicare.
Sistemul Help Desk poate fi accesat aici sau din meniul acestui site, butonul Help Desk
Un scurt tutorial despre utilizarea serviciului poate fi consultat aici.