Mentenanta IT Hardware
Pe parcursul activit??ii nu de pu?ine ori a?i fost distra?i de la administrarea generala a business-ului de c?tre diverse defec?iuni hardware sau probleme software ap?rute in momente delicate sau critice, acestea generând frustrare, pierdere de timp si chiar bani. Sistemul informatic al unei organiza?ii trebuie sa fie un sistem care sa genereze valoare, sa ajute in îndeplinirea obiectivelor iar problemele, inerente de altfel, trebuie minimizate prin dimensionarea corecta a sistemului informatic si men?inerea acestuia in stare optima de func?ionare.
Obiectivul nostru, celor de la Soft Systems, este ca dumneavoastr? sa pute?i sa va concentra?i pe administrarea, dezvoltarea business-ului si atingerea obiectivelor f?ra a mai fi nevoie sa va împiedica?i de problemele generate de sistemul informatic.
In acest sens va prezentam cel mai noi produse din portofoliul companiei noastre privind auditarea, depanarea si mentenan?a sistemelor informatice.
Contractul Standard de mentenan?a este contractul de baza la care, in func?ie de necesit??ile observate in urma auditului sistemului dumneavoastr? informatic, se pot ad?uga op?iuni astfel incit sa se fac? o dimensionare corecta a contractului din punct de vedere al costurilor si al beneficiilor.
Va prezentam in continuare elementele contractului Standard, al celui Premium precum si ale op?iunilor ce se pot ad?uga contractului standard.
Contract IT Standard
Caracteristici:
- Depanare la fata locului a 2 PC sau 2 Laptop sau 1PC si 1 Laptop cind este necesar rezolvarea problemelor ap?rute la nivel software si hardware;
- Mentenan?? o imprimanta men?inerea imprimatei in stare optima de func?ionare prin cur??area ei periodica;
- Depanare/Mentenan?? re?ea de voce/date maximum 6 porturi rezolvarea problemelor ap?rute din cauza manipul?rii defectuoase, gre?ite, eronate a cablurilor ce formeaz? re?eaua fizica de voce/date;
- Depanare/Mentenan??/configurare router internet/switch model SOHO;
- Suport on-line prin software Remote Desktop in limita a 4 ore pe luna;
- Suport telefonic nelimitat;
- Timp de r?spuns in maximum 48 de ore de la solicitare in func?ie de gradul de solicitare al tehnicienilor;
Pentru contractul Standard interven?iile se fac in limita 2 maximum 2 ore/luna.
Pretul orientativ pentru acest tip de contract este de 25 EURO / Luna
Op?iuni la contractul Standard:
Op?iuni la contractul standard (se pot ad?uga oricâte op?iuni necesare, identificarea num?rului de dispozitive pentru care s-a optat f?cându-se prin ad?ugarea la denumirea op?iunii num?rul de dispozitive ex. 4 PC=PCC4, 20 porturi de re?ea=NET20):
Op?iune |
Num?r de dispozitive |
Pret EURO/buc. |
Descriere |
PCC/LPT |
Intre 3 si 10 |
6.8 |
Depanare PC sau laptop |
PRT |
Intre 2 si 4 |
2.3 |
Depanare Imprimate |
NET |
per port |
0.5 |
Depanare re?ea voce/date |
SRV |
per server |
16 |
Depanare server |
ONL |
per ora |
3.5 |
Suport on-line RD |
RTR |
Intre 2 si 4 |
1.5 |
Depanare/Mentenan?? ruter SOHO |
RTC |
Intre 2 si 4 |
16 |
Depanare/Mentenan?? ruter CISCO |
SWT |
Intre 2 si 4 |
0.5 |
Depanare/Mentenan?? switch SOHO |
SWC |
Intre 2 si 4 |
16 |
Depanare/Mentenan?? switch CISCO |
STD+ |
on site per ora |
12 |
Depanare dep??ire num?rul de ore standard |
In func?ie de num?rul total de dispozitive si perioada contractuala se pot acorda discount-uri intre 5% si 35% din pre?ul total al contractului.
Contract Premium - Este un contract Standard cu urm?toarele op?iuni la un pre? special:
- PCC/LPT20 (Depanare pana la 20 PC sau laptop)
- PRT5 (Depanare pana la 20 Imprimate)
- RTR2 (Depanare/Mentenan?? 2 *ruter SOHO)
- SWC4 (Depanare/Mentenan?? 4* switch CISCO)
- SRV (Depanare server)
- NET40 (Depanare re?ea voce/date * 40 porturi)
- STD+8 (Depanare dep??ire num?rul de ore standard *8 )
- Depanare Nelimtat On-line
- Depanare Nelimitat telefonic
Pre? lista: 290 EURO
Interven?ii tehnice în afara contractului:
- Interven?ie tehnica la cerere 15,00 EURO/ora;
- Interven?ie tehnica pe opera?iune 15,00 EURO/opera?iune (ex. instalare sistem de operare, configurare, actualizare sistem operare, optimizare sistem);
- Consultan?? tehnica în vederea achizi?ion?rii de echipamente de calcul 15 EURO/ ora;
Servicii incluse în abonamente ?i op?iuni:
- Diagnosticare si înlocuire hardware diagnosticare defect hardware si înlocuire componenta defecta, aspirare praf unitate centrala, cur??are ventilatoare;
- Instalare, configurare si optimizare software instalare sistem de operare Wndows/Linux, instalare drivere, instalare aplica?ii software, instalare si configurare antivirus si firewall;
- Devirusare si recuperare date - audit re?ea si elaborare politica backup date critice, implementare politica de securitate date critice
- Suport tehnic telefonic, remote acces sau pe email 16h/24hConsultanta IT auditul sistemului informatic, evidente licen?e, identificarea riscurilor si lipsurilor , propuneri de achizi?ii hardware si software pentru îmbun?ta?irea activit??ii.
- Administrare re?ea date si servere administrare Active Directory, administrare infrastructura re?ea, ruter, firewall si server baze de date.
Tarifele nu contin TVA. Plata se face in lei, la cursul BNR din ziua efectuarii platii.
Pentru detalii va rugam nu ezitati sa ne contactati.